Ogłoszenie nr 7/23 na stanowisko mechanika samochodowego Zespołu Administarcyjno-Gospodarczego Wydziału Ogólnego

Nabór zakończony - rozstrzygnięty.

Ogłoszenie nr 7 /23 na stanowisko mechanika samochodowego w Zespole Administracyjno-Gospodarczym Wydziału Ogólnego
 

Data ukazania się ogłoszenia: 07.10.2023 r.

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: mechanika samochodowego Zespołu Administracyjno-Gospodarczego Wydziału Ogólnego.

Wymiar etatu: 1         Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Inowrocławiu, ul. Toruńska 13-15, 88-100

Miejsce wykonywania pracy: Inowrocław -  Komenda Powiatowa Policji oraz podległe komisariaty i posterunek Policji

 

Zadania na stanowisku:

  • Wykonywanie napraw bieżących pojazdów służbowych będących w użytkowaniu KPP w Inowrocławiu, 
  • Wymiana i naprawa opon w pojazdach służbowych,
  • Obsługa urządzeń znajdujących się na stanowisku pracy,
  • Prowadzenie dokumentacji punktu obsługi technicznej,
  • Współpraca z przedstawicielami Komendy Powiatowej Policji w Inowrocławiu oraz Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy w zakresie napraw i obsługi sprzętu transportowego,
  • Kierowanie pojazdami służbowymi zgodnie z przepisami,
  • Odpowiedzialność i dbałość o powierzone mienie,
  • Przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP i p.poż.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Praca w pomieszczeniu oraz na wolnym powietrzu, niezależnie od warunków atmosferycznych,
  • Praca na wysokości do 3 metrów,
  • Dźwiganie ciężarów do 20 kg kobiety(praca dorywcza), 50 kg mężczyźni(praca dorywcza),
  • Obciążenie fizyczne statyczne (praca w wymuszonej pozycji ciała),
  • Narażenie na czynniki biologiczne, fizyczne i chemiczne,
  • Hałas,
  • Zapylenie.

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie: zasadnicze zawodowe,
  • Staż pracy – 2 lata,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Dyspozycyjność, samodzielność, rzetelność,
  • Umiejętność organizacji pracy,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • Korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

Wymagania dodatkowe:

  • Prawo jazdy kat. A,
  • Uprawnienia do kierowania pojazdami służbowymi, w tym uprzywilejowanymi,
  • 2-letnie doświadczenie na stanowisku mechanika samochodowego,
  • Umiejętność współpracy.

Co oferujemy:

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy,
  • Miejsce do odświeżenia się,
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu,
  • Miejsce do ćwiczeń (siłownia).

Dodatkowe informacje:

  • Dokumenty podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie (lub mailowo – jeżeli nie podałeś numeru telefonu).

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

  • Rozmowa kwalifikacyjna

Dokumenty niezbędne:

  • CV i list motywacyjny,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia i stażu pracy oraz kwalifikacji
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później

Dokumenty dodatkowe:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie stażu pracy i kwalifikacji,

Dokumenty należy złożyć do:  13.10.2023 r. w formie papierowej i w zamkniętej kopercie na adres:

Komenda Powiatowa Policji

ul. Toruńska 13-15

88-100 Inowrocław

z dopiskiem: oferta zatrudnienia – mechanik samochodowy

  • decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 47 7528293 lub 47 7528229
  • aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

Dane osobowe – klauzula informacyjna

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).  

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Inowrocławiu,
    ul. Toruńska 13-15, 88-100 Inowrocław
  • Kontakt do inspektora danych osobowych: iod.kpp-inowroclaw@bg.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy: mechanik samochodowy
  • Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem trzech miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
  • Uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do usunięcia danych osobowych – żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
  • art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Inne informacje o wymogu podania danych: podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221Kodeksu pracy (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Podane dane nie będą podstawą prawną do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.

Metryczka

Data publikacji : 07.10.2023
Data modyfikacji : 18.10.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Inowrocławiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Natalia Woźniak-Kachel
Osoba udostępniająca informację:
Natalia Woźniak-Kachel Zespół Prezydialny Wydziału Ogólnego
Osoba modyfikująca informację:
Natalia Woźniak-Kachel
do góry