Ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy w służbie cywilnej

Ogłoszenie nr 6/23 na stanowisko starszego inspektora Zespołu Kadr i Szkolenia Wydziału Ogólnego

Nabór zakończony

Ogłoszenie nr 6/23 na stanowisko starszego inspektora Zespołu Kadr i Szkolenia Wydziału Ogólnego (nr ogłoszenia w KPRM 127355)

Na stanowisko wybrana została

p. Mirosława Panowicz, zam. Inowrocław

Data ukazania się ogłoszenia: 20.09.2023 r.

 

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: starszego inspektora Zespołu Kadr i Szkolenia Wydziału Ogólnego

Wymiar etatu: 1         Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Inowrocławiu, ul. Toruńska 13-15, 88-100 Inowrocław

Miejsce wykonywania pracy: Inowrocław

 

Zadania na stanowisku:

  • Wykonuje czynności związane z organizacją szkoleń dla policjantów i pracowników,
  • Wykonuje czynności związane z realizacją spraw mobilizacyjno-obronnych, w celu zapewnienia aktualności dokumentacji,
  • Prowadzi rozmowy z kandydatami do pracy w Policji,
  • Obsługuje teleinformatyczny System Wspomagania Obsługi Policji (SWOP),
  • Pełni funkcję nieetatowego inspektora ochrony przeciwpożarowej w celu zapewnienia właściwej ochrony ppoż. w jednostce,

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie: średnie,
  • Biegła obsługa komputera,
  • Umiejętność interpretacji przepisów,
  • Samodzielność, komunikatywność, asertywność
  • Umiejętności interpersonalne, umiejętność współpracy, kreatywność, odpowiedzialność,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • Korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 Wymagania dodatkowe:

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy biurowej w urzędach administracji publicznej, jednostkach samorządowych
  • Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów w zakresie obronności kraju, ochrony ppoż.
  • Posiadanie uprawnień inspektora ochrony przeciwpożarowej lub kwalifikacje do wykonywania zawodu technik pożarnictwa

Co oferujemy:

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce do ćwiczeń (siłownia).

Dostępność:

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu –
    nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Warunki pracy:

  • praca w siedzibie urzędu,
  • praca przy komputerze powyżej połowy dziennego czasu pracy,
  • praca w wymiarze 8 godzin dziennie z przerwą regulaminową,
  • nie występują uciążliwe/szkodliwe warunki pracy, 
  • budynek częściowo przystosowany dla osób ze szczególnymi potrzebami (toaleta w budynku głównym przystosowana dla osób ze szczególnymi potrzebami, winda prowadząca na parter budynku, brak udogodnień do poruszania się między kondygnacjami budynku i w pozostałych budynkach komendy), jednak brak udogodnień na stanowisku pracy – konieczność poruszania się między kondygnacjami.

Dodatkowe informacje:

  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie (lub mailowo – jeżeli nie podałeś numeru telefonu).

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

  • Analiza merytoryczna ofert spełniających wymagania formalne
  • Test wiedzy w zakresie znajomości przepisów wskazanych w wymaganiach dodatkowych
  • Sprawdzenie umiejętności obsługi komputera
  • Rozmowa kwalifikacyjna

Dokumenty niezbędne:

  • CV i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/nie pracował, nie pełniła/nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa lub nie była/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dokumenty dodatkowe:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy, posiadanych uprawnień.

Dokumenty należy złożyć do:  02.10.2023 r. w formie papierowej i w zamkniętej kopercie na adres:

Komenda Powiatowa Policji

ul. Toruńska 13-15

88-100 Inowrocław

z dopiskiem: oferta zatrudnienia w służbie cywilnej – kadry/szkolenia

  • decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 47 7528293 lub 47 7528349
  • aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

Dane osobowe – klauzula informacyjna

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).  

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Inowrocławiu,
    ul. Toruńska 13-15, 88-100 Inowrocław
  • Kontakt do inspektora danych osobowych: iod.kpp-inowroclaw@bg.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
  • Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem trzech miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
  • Uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do usunięcia danych osobowych – żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
  • art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Inne informacje o wymogu podania danych: podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221Kodeksu pracy (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.                                                                                                            Podane dane nie będą podstawą prawną do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji : 20.09.2023
Data modyfikacji : 20.10.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Inowrocławiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Natalia Woźniak-Kachel
Osoba udostępniająca informację:
Natalia Woźniak-Kachel Zespół Prezydialny Wydziału Ogólnego
Osoba modyfikująca informację:
Natalia Woźniak-Kachel
do góry