Ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy w służbie cywilnej

Ogłoszenie nr 11/23 na stanowisko kierownika Kancelarii Tajnej Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych

Nabór zakończony

Wynik naboru na stanowisko kierownika Kancelarii Tajnej Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych

Na stanowisko wybrana została

p. Barbara Kosiak, zam. Kruszwica

 

Ogłoszenie nr  11 /23 na stanowisko kierownika Kancelarii Tajnej Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych (nr ogłoszenia w BIP KPRM  nr 131708)

Data ukazania się ogłoszenia: 19.12.2023 r.

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: kierownika Kancelarii Tajnej Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych.

Wymiar etatu: 1         Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Inowrocławiu, ul. Toruńska 13-15, 88-100 Inowrocław

Miejsce wykonywania pracy: Inowrocław

Osoba na tym stanowisku:

  • Rejestrowanie dokumentów niejawnych w celu prawidłowego obiegu dokumentów niejawnych
  • Ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnychw celu prawidłowego obiegu dokumentów
  • Prowadzenie urządzeń ewidencyjnych w celu prawidłowego funkcjonowania kancelarii tajnej
  • Odnotowywanie zmiany zniesienia klauzuli tajności lub przedłużenia skrócenia okresu ochrony dokumentów niejawnych w urządzeniach ewidencyjnych
  • Archiwizowanie dokumentów niejawnych znajdujących się w kancelarii tajnej w celu prawidłowego obiegu dokumentów niejawnych
  • Coroczne rozliczanie wszystkich pozycji w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych w celu prawidłowego obiegu dokumentów niejawnych.

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie: średnie
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Samodzielność, kreatywność,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 Wymagania dodatkowe:

  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”
  • znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych i pracy kancelaryjnej
  • doświadczenie zawodowe 6 miesięcy w pracy biurowej w urzędach administracji publicznej,  jednostkach samorządowych

Co oferujemy:

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce do ćwiczeń (siłownia).

Dostępność:

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu –nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Warunki pracy:

  • Praca w siedzibie urzędu
  • Praca przy komputerze powyżej połowy dziennego czasu pracy
  • Nie występują uciążliwe/szkodliwe warunki pracy
  • Budynek główny komendy częściowo przystosowany dla osób ze szczególnymi potrzebami (toaleta przystosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami, winda prowadząca na parter budynku). Brak udogodnień do poruszania się między kondygnacjami budynku głównego
    i  w pozostałych budynkach komendy, w tym w budynku, w którym znajduje się oferowane stanowisko pracy.

Dodatkowe informacje:

  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich)
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie (lub mailowo – jeżeli nie podałeś numeru telefonu).
  • Zatrudnienie będzie możliwe po uzyskaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”, tj. po upływie ok. 6 miesięcy.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

  • Analiza merytoryczna ofert spełniających wymagania formalne
  • Sprawdzenie umiejętności obsługi komputera
  • Rozmowa kwalifikacyjna

Dokumenty niezbędne:

  • CV i list motywacyjny,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później

Dokumenty dodatkowe:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy, posiadanych uprawnień

Aplikuj: 

  • dokumenty należy złożyć do: 31 grudnia 2023 r. w formie papierowej w zamkniętej kopercie na adres:

Komenda Powiatowa Policji

ul. Toruńska 13-15

88-100 Inowrocław

z dopiskiem: oferta zatrudnienia w służbie cywilnej – kierownik Kancelarii Tajnej

  • Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 47 7528293
  • Aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).  

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Inowrocławiu, ul. Toruńska 13-15, 88-100 Inowrocław
  • Kontakt do inspektora danych osobowych: iod.kpp-inowroclaw@bg.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
  • Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem trzech miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
  • Uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do usunięcia danych osobowych – żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
  • art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej  oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Inne informacje o wymogu podania danych: podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221Kodeksu pracy oraz ustawie o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą prawną do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.

Metryczka

Data publikacji : 19.12.2023
Data modyfikacji : 30.01.2024
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Inowrocławiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Natalia Woźniak-Kachel
Osoba udostępniająca informację:
Natalia Woźniak-Kachel Zespół Prezydialny Wydziału Ogólnego
Osoba modyfikująca informację:
Beata Roszak
do góry