Ogłoszenie nr 3/22 na stanowisko sprzątaczki w Wydziale Ogólnym

Nabór zakończony

Data ukazania się ogłoszenia: 25 stycznia 2022 r.

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów na stanowisko: sprzątaczka w Zespole Administracyjno-Gospodarczym Wydziału Ogólnego

Wymiar etatu: 1      

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Inowrocławiu
ul. Toruńska 13-15
88-100 Inowrocław

Miejsce wykonywania pracy: Inowrocław - Komenda Powiatowa Policji oraz podległe komisariaty i posterunek Policji

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

- sprzątanie w pomieszczeniach służbowych komendy, w tym w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych,
- pomoc w utrzymaniu czystości terenu wokół budynków komendy.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

- praca fizyczna,
- praca w pomieszczeniu oraz na wolnym powietrzu, niezależnie od warunków atmosferycznych, 
- praca na wysokości do 3 metrów,
- dźwiganie ciężarów do 20 kg,
- czynniki chemiczne: chemia gospodarcza, budowlana i przemysłowa,
- czynniki biologiczne: mikroorganizmy.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

- wykształcenie: podstawowe

pozostałe wymagania niezbędne:

- sumienność i rzetelność,
- samodzielność,
- odpowiedzialność,
- umiejętność organizacji pracy.

wymagania dodatkowe

- umiejętność pracy w zespole. 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

- CV i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.

Termin składania dokumentów:   31 stycznia 2022 r.

Dokumenty należy złożyć w formie papierowej, w zamkniętej kopercie na adres:

Komenda Powiatowa Policji
Toruńska 13-15
88-100 Inowrocław
z dopiskiem: oferta zatrudnienia - sprzątaczka

Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu.

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 47 7528293 lub 477528224.

Aplikując oświadcza Pan/Pani, że znana jest Panu/Pani treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

 

Dane osobowe – klauzula informacyjna

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).  

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Inowrocławiu,
    ul. Toruńska 13-15, 88-100 Inowrocław
  • Kontakt do inspektora danych osobowych: iod.kpp-inowroclaw@bg.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko sprzątaczki.
  • Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko (z uwzględnieniem okresu 12 miesięcy, w czasie których komendant ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
  • Uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do usunięcia danych osobowych – żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
  • art. 221 Kodeksu pracy  oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Inne informacje o wymogu podania danych: podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221Kodeksu pracy (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na proponowane stanowisko pracy.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą prawną do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.

 

 

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji : 25.01.2022
Data modyfikacji : 08.04.2022
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Inowrocławiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Bożena Buczkowska
Osoba udostępniająca informację:
Bożena Buczkowska Wydział Ogólny KPP w Inowrocławiu
Osoba modyfikująca informację:
Bożena Buczkowska
do góry